נתניהו עונה לחמאס: "אם נותקף ממנהרות, נפעל בעצמה גדולה"

    "אני חושב שמבינים את זה באזור, מבינים את זה גם בעולם. אני מקווה שלא נידרש לזה, אבל היכולות שלנו הן ההגנתיות והן ההתקפיות מתפתחות במהירות ולא הייתי מציע למישהו לנסות אותן"
    איתי גדסי No Comments on נתניהו עונה לחמאס: "אם נותקף ממנהרות, נפעל בעצמה גדולה"

    ראה"מ מגיב לסרטוני חמאס על איום המנהרות: "היכולות שלנו מתפתחות במהירות ולא הייתי מציע למישהו לנסות אותן" • ח"כ בר לב: "האם הוא מצפה שתחושת הביטחון של אזרחי עוטף עזה תבנה על כך?"

    צילום: קובי גדעון לע''מ
    "אני חושב שמבינים את זה באזור, מבינים את זה גם בעולם. אני מקווה שלא נידרש לזה, אבל היכולות שלנו הן ההגנתיות והן ההתקפיות מתפתחות במהירות ולא הייתי מציע למישהו לנסות אותן"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב הערב לאיומי חמאס על חידוש המנהרות ההתקפיות שהם "מכינים" לקראת סבב העימות הבא עם ישראל. "אנחנו פועלים בשיטתיות ובקור רוח נגד כל האיומים לרבות האיום מהחמאס, גם באמצעים הגנתיים וגם באמצעיים התקפיים".

    נתניהו אמר את הדברים במסגרת כינס שגרירי ישראל בעולם שהתקיים במשרד החוץ. בפנים חמורות סבר המשיך נתניהו לחזק את דבריו: "במידה ואנחנו נותקף ממנהרות ברצועת עזה אנחנו נפעל בעצמה רבה מאוד נגד החמאס, ובעצמה גדולה בהרבה מזו שהופעלה גם במבצע צוק איתן".

    "אני חושב שמבינים את זה באזור, מבינים את זה גם בעולם. אני מקווה שלא נידרש לזה, אבל היכולות שלנו הן ההגנתיות והן ההתקפיות מתפתחות במהירות ולא הייתי מציע למישהו לנסות אותן".

    טרם נלגמו כוסות היין האחרונות במפגש במשרד החוץ, תקף חה"כ עמר בר-לב בחריפות את נתניהו על הצהרתו כי ב"אם נותקף מעזה נגיב": "מדוע שוב זקוק נתניהו למילה אם? האם הוא מצפה שתחושת הביטחון של אזרחי עוטף עזה תבנה על כך?".

    בר לב הוסיף: "מנהרה התקפית פירושה מחבל שפורץ ללב ישוב מהאדמה ומדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה להכריז שרק "אם זה יקרה" היא תגיב. מספיק עם ה"אם". חובתנו ליזום מהלכים צבאיים שישיבו את הביטחון לאזרחי ישראל".



    0 תגובות